On a Job

Gårdagen blev en bra dag, men vad sjutton hade vi för väder? Jag har blivit en sån som bloggar om vädret märker jag. Haha. Men seriöst. Bara på tiden jag åkte hem så började jag i spöregn och avslutade i solsken. Att det sen var motvind när jag cyklade uppför helvetesbacken ska vi kanske inte prata om. PUH! Dock känner jag att den börjar bli lättare efterhand. Haha. Undrar om jag hinner orka hela utan problem innan jag flyttar härifrån? Dags att börja cykla varje dag tror jag. Haha ;)

Filmen igår var som sagt bra och jag och Ia hade en trevlig lunch på Hälls innan med godaste mackorna. De där mackorna hette någonting men inte kommer jag ihåg vad. Något på F. Lite mindre kul igår var kanske att lampan i mitt pentry gick sönder. Har jag någon glödlampa över? Don't know. Jag är så sjukt seg på att fixa saker, men det är ju något som måste fixas snart. När jag lagade mat igår såg jag ju nästan ingenting! Hmmm

Idag ska jag upp till Lindesberg igen. Jag och Elin ska jobba på så mycket vi hinner med vårt arbete. Var har hittills två lite ofärdiga manus som måste bli färdiga, samt en concept outline med tillhörande treatment och en bakgrundsanalys för alltihop kvar att skriva. Kommer bli tufft, men det är bara att köra på! Let's do this. 

Hoppas ni alla har en riktigt bra lördag :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0