See you at the movies

Idag tror jag nästan alla skriver om vädret och jag ska banne mig inte vara sämre. Det är ju fruktansvärt. Såååå kallt. Kanske börja använda vinterjackan igen? Dock ska det ju bli bättre nästa vecka så vi får väl hoppas på det. 

Dagen har varit ganska lugn. Jag och Martina begav oss till bion här på eftermiddagen och såg 21 Jump Street. Seriöst; sjukt dum film! Men man fick allt ett gott skratt så den var värd att se. För att sammanfatta skulle jag säga att det är en parodi på polisfilmer samt high school-filmer. Ja, närmare än så kan man nog inte komma. Haha. Mysigt med bio iaf, speciellt när det knappt var något där. Och alltid lika trevligt att träffa Martina :)

Oj vad jag verkligen inte hade något att skriva! Haha. Aja, ha en riktigt bra fredag alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Very niceeeeeee! ;) :))

2012-04-20 @ 23:06:08
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

Indeed! :D

2012-04-21 @ 23:07:33
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0