Stories we don't wanna hear



Alla har vi vår egna historia och jag tycker det är så sjukt intressant att höra andras historia. Vissa historier berör lite extra. Jag fastnade framför det senaste avsnittet av Sofias Änglar och det var bra nära att tårarna började falla. Det var nämligen en familj där det var två tvillingar, Elsa och Tyra, där Elsa drabbats av leukemi. Då de lämnade familjen låg Elsa på sjukhus och mådde för dåligt för att komma hem och se på vad de gjort i huset. Dock såg det ut som att det skulle bli bra. Nyfiken som jag är var jag tvungen och kolla på uppföljningen så jag fick bekräftat att allt hade gått bra. Det skulle jag ju inte gjort! Det hade inte gått bra. Lilla Elsa hade dött ett tag efter att de lämnat familjen. Hon hade fått flera behandlingar och tillslut hade det inte gått längre. Så hemskt. Ett litet barn liksom. Och tänk hennes tvilling Tyra. Blir helt själv kvar. Nej usch, jag kan inte ens föreställa mig att vara i den familjens sits. Barn borde få vara bra och vara skyddade från alla hemskheter...

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Fy så sorgligt, nu fick jag lite ont i hjärtat..

2012-04-01 @ 17:22:58
URL: http://vildblommor.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, jag vet! Riktigt hemskt... :(

2012-04-01 @ 18:57:57
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/
Postat av: agnes

Usch jag började titta på samma avsnitt men var tvungen att knäppa över för jag tyckte det var så hemskt :(

2012-04-02 @ 21:27:30
URL: http://fakestar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0