Superhero

Idag var det betydligt bättre väder. Det blir jag och cykeln upp på stan helt enkelt! Haha. Igår ångrar jag lite att jag inte tog cykeln in. Det regnade ju inte då och var faktiskt ganska skönt ute. När jag skulle hem från zumban blev det en promenad istället. Kändes inte alls så pepp på buss och det var riktigt skönt med promenaden. Muy Bien. Om jag ska nämna zumban i sig kanske. OMG! Haha, Dermot var verkligen på gång igår. Det går verkligen inte att förklara men jag kan ju säga att det var svettigare och ett leende på läpparna rakt igenom. ;)

Nu ska jag fixa lite innan jag tar min cykel och åker upp till stan. Ska möta upp Ia och sedan ska vi gå och käka något innan vi ser Avengers. Kommer bli super trevligt. Jag brukar ju inte se så mycket superhjältefilmer och måste erkänna att jag typ inte sett någon film där de är själva. Haha, man ska väl börja med den där de är samlade? ;) Ska bli riktigt intressant och sedan kommer ju en recension upp på Lösnummer. Självklart säger jag till :P

Nu får ni ha en bra fredag alla! 
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0