That's just the way we roll

Men usch vilket väder! När jag tvättade på förmiddagen tyckte jag det var ganska okej väder, men nu försvann det. Det mullrar lite också, men om det är åska eller bara något annat vet jag inte. Jag hade tänkt cykla in till zumban sen, men just nu är jag inte väldigt sugen på det kan jag säga.

Idag har jag som sagt tvättat och utöver det har det blivit lite pluggande. Jag och Elin delade upp vårt arbete så vi skulle skriva varsitt treatment efter två olika consept outlines och det tredje ska vi skriva tillsammans på lördag då jag åker upp till Lindesberg igen. Blir nog bra. Det enda som är just nu är att jag typ har kört fast. Är inte helt hundra på vad som ska hända härnäst. Det treatment jag skriver ska vara uppbyggt lite efter Hunger Games. Vi vill nämligen med denna video nå ut till ungdomar mellan 15 och 18 så då måste ju Hunger Games vara ett bra sätt. Eller? Haha.

Igår skickade jag in en bild till vår bildredaktör för att vara med i tävlingen "Årets bild" som anordnas varje år på Lösnummer. Ni får gå in och rösta sen när tävlingen kommer igång! Dock såg det ut som att det var jag och sen bara fotografer som skickat in ett bidrag. Svälj. Kanske Emma, chefredaktören, skickat in också. Men aja, kul att delta iaf. Det är ju inte blodigt allvar och jag är ju absolut inte med för att vinna. Bara en kul grej liksom :) Såg nu bara att vi måste skicka in en bildtext också. GOSH! Vad ska jag skriva? Hur förklarar med bilden? Haha. Bilden jag skickat in är den nedan från när jag skrev om Hjalmar...



Ikväll är det troligtvis sista zumban för den här gången. Vad ska jag göra sen då? Jag och Mina tänkte testa medel som går på tisdagar för Diana. Men vi vill ju ha Dermot :( Blir ju hur tråkigt som helst att inte åka in till stan på torsdagar och dansa. Haha. Så sjukt kul ju. Men det löser sig väl på något sätt. I hope...

Nu ska jag försöka fortsätta lite med treatment. Sen ska jag väl försöka få något gjort med mitt eget manus också. 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0