Up in the morning

Det är inte det vanligaste att jag går upp tidigt på morgonen när jag inte har en avtalad tid någonstans på förmiddagen. Idag hände det. Av någon anledning vaknade jag 6.20 imorse och bestämde mig för att kliva upp. Hur orkade jag det då? Dock får man ju sjukt mycket tid när man går upp så tidigt. Nu har jag till exempel jobbat med manuset i dryga timman. Det enda klokare jag blivit på det är dock att det just nu är ologiskt och att jag saknar första vändpunkten. Jag gillar slutet, men början funkar inte alls. Hoppas verkligen jag kommer på något under dagen eller imorgon, för jag vägrar lämna in det som det är nu. Håll tummarna för att hjärnan börjar jobba fram något bra. 

Eftersom jag nu fick så mycket tid tänkte jag faktiskt dra upp till gymmet nu. Det är ju inte så fint väder ute så det känns lite som att gymmet blir helt perfekt. Det är bra också för då mår man lagom bra resten av dagen när man skriver. Muy Bien. 

Hoppas ni alla har en bra dag trots väder och vind :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0