What a day

Det verkar som att vädret är lite bättre idag än det var igår. Skönt! Det är ju så tråkigt när man måste gå ut när det regnar. När man verkligen måste sitta inne så kan det gärna regna lite ute, blir lite av en mysfaktor då liksom. Annars får det som sagt gärna vara lite uppehåll ;)

Nu ska jag kila iväg till universitetet. Det är någon form av föreläsning som gäller. Tror vi kommer få lite info om nya delkursen samt att Agneta typ ska få in vilka grupper vi är i eller nåt. Jag tvivlar på att vi håller på tiden ut. I början av våren när hon introducerade hela kursen så höll vi ju inte på tiden ut... Skit samma. Då hinner jag hem för att käka lite lunch innan jag ska iväg igen. Handling på Maxi samt åka för att köpa mig en ny cukel står på dagordningen. YEAY! (alltså till cykeln...) Är lite sugen på att typ gå in till stan och bli hämtad där eller nåt. Är på gå-humör idag av någon anledning ;) Ikväll är det zumba också. Bara för att berätta det...

Nu får ni ha det så bra tills vi hörs nästa gång. 
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0