Trip around town





Det blev en liten cykeltur i slutändan. Jag tog mig till Oset och cyklade runt en liten väg. Superskönt! Det kommer ske oftare kan jag säga. Tror att nästa gång blir det att ta med kameran, en macka med stekt ägg samt en liten termos med varm choklad. Så mys! Motionen är ju ett stort plus också. Måste säga att jag var beredd att hoppa av cykeln och gå tillbaka ganska snabbt för det är verkligen inte kul att ha träningsverk i rumpan! Haha, men det gick över efter en liten stund så jag är glad att jag fortsatte ;)

Nu ska jag fortsätta med allt som ska göras här hemma. Kom på att jag måste plugga en del också. Ett PM ska in på fredag så det är bara att köra på! Tror jag och Elin ska träffas på måndag eller nåt så det kan ju vara bra att ha något med sig. Right? Jag hoppas på att vår handledning om en vecka inte är på tisdagen. Min morfar vill nämligen åka båt till Åland, men har ingen med sig så jag tänkte hänga på. Vi har pratat om att åka till Åland tusen år och jag har alltid velat testa på en sån där båt. Skulle vara så sjukt kul. En morfar/Emma dag :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0