A night to remember


Jag känner mig nöjd med klippningen från gårdagen. Främst kanske jag känner mig nöjd med salongen jag var till. Det var ju första gången och det lär nog inte bli den sista. Jag fick inte den frisör som det stod på internet, men det gör mig ingenting. Den jag hade var supertrevlig och det kändes verkligen som att hon visste vad hon gjorde. Hon var väldigt noga med att kolla med mig innan hon gjorde saker samt tog lite i taget för att det inte skulle bli för mycket så jag inte blev nöjd. GULD! Studentrabatten säger jag ju inte nej till heller och inte heller alla komplimanger jag fick för mitt hår. Bland annat undrade hon om jag hade färgat det och när jag sa nej så blev hon väldigt avundsjuk på att jag hade detta som min naturliga färg. Den skiftar ju nämligen lite med solen. I riktig sol blir den ju gyllenbrun och ibland blir det lite som gyllenbruna slingor i. Haha. 


Kvällen med flickorna var sjukt trevlig! God mat och gott sällskap. Vi säger ju jämt att det inte ska gå så länge innan vi gör om det men sen gör det ju det iaf. Nu tycker jag dock verkligen att det inte får gå så lång tid! Varje gång jag träffar flickorna så vet jag att det kommer bjudas på skratt och bara trevligheter, så även igår. Samt lite sång...med betoning på lite ;) Tack tjejer för att ni finns!

Nu ska jag ta och försöka diska samt städa lite. Sen blir det nog en liten promenix eller en cykeltur i det fina vädret. Har inte riktigt bestämt mig för vilket än ;) Spotifylistan har iaf blivit uppdaterad med en massa Eurovision. GULD! Det finns några riktigta höjdpunkter i år. Jag kommer lägga upp favoriterna i framtiden när det börjar närma sig. Promise :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0