Today and Tomorrow

Det är jobbigt med sol när man ska sitta inne och plugga. Jag önskade regn och det kom faktiskt lite regn. Sen var det väl någon som önskade tillbaka så solen så den kom. Hmm. Jag var nära på att ta ut cykeln på en runda idag med, men jag höll mig inne. Suck. Jag tänkte att jag skulle kunna få se SMASH när det var, men självklart glömde jag bort det och fick bara se slutet :( så kan det gå. Bäst att sätta på alarmet nästa gång kanske. Haha

Det jag har gjort mest idag är att förbereda inför morgondagen. Då åker jag upp till Lindesberg där jag och Elin ska träffa vår manusbeställare. Senare på kvällen där har jag ju one-on-one och sedan är det dags för Inför Eurovision Song Contest. YEAY! Vad jag har längtat. Mihi. Men som sagt, först är det en hel del som ska göras. Hoppas allt går bra. Som vanligt är jag lite ångest över one-on-one. Haha. Det hade varit så sjukt kul att presentera något riktigt bra någon gång. Nu är det ju sista innan examinationseminariet så det lär ju inte hända. Vet inte om det bara är jag som är knäpp. Som frisören sa, när man skrivit på något tillräckligt länge så ser man inte att det förbättras utan är bara missnöjd när det inte är perfekt. Så var jag från början typ. Haha. GOSH! Aja. Hoppas Oliver har något bra att komma med och är nådig mot mig. Som han brukar. Håll tummarna! :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0