Something about me



Bilden har inget med inlägget att göra, men var så söt så jag var tvungen att ha med den ;)

Jag läste en blogg med en massa frågor vilket ledde till att jag blev sjukt sugen på dem själv. Haha. Here we goooooo :)

1. Bo på en båt resten av ditt livet eller aldrig mer se havet?
I hemlighet vill jag faktiskt bo på en båt så det får bli det helt enkelt! Men hela livet? Jag har ju inte direkt någon koppling med hav, men samtidigt vore det ju tråkigt att aldrig få se det. Nej, det får bli att bo på båten. Det är som den där serien med förmedlaren Kate som bor på en båt (nej, jag kommer inte ihåg vad den heter!). Det verkar mysigt :)

2. Aldrig mer äta middag tillsammans med någon eller aldrig mer få åka utomlands?
Jag vet att det låter konstigt, men det får nog bli att aldrig mer äta tillsammans med någon. Jag har ju en konstig grej att jag har svårt att äta med folk runt mig. Jag vet, en töntig grej som jag önskar jag inte hade, men så är det. Dessutom skulle jag aldrig klara att aldrig mer få åka utomlands! Aldrig mer Madrid liksom? Nej usch! Man kan väl ses efter man ätit om det ska vara så. Man kan ju ändå inte prata när man tuggar. haha, eller nåt ;)

3. Det brinner. Du får endast rädda EN sak. Vad? Det får inte vara något levande.
Min Realtröja! Haha. Eller vänta! Kanske min Spanientröja. Nej usch, då måste jag alltså välja mellan Higuain och Ramos. Det går ju inte! GAAAAH! Får bli något annat. Tröjorna går ju att köpa på nytt. Nej, får nog bli mitt Hala Madrid omslag. Det är ju ändå special gjort och går inte att få på nytt. Jag väljer det! (Tror jag...)

4. Den finaste filmscenen som finns?
OJ! Ja, det känns ju lite tjatigt att ta upp den varje gång, men Pippin's Song är ju en klassiker! Älskar den! Men de där scenerna finns det ju gott om. Många scener har något fint. Men mitt svar får nog ändå bli Pippin's Song från Konungens Återkomst.

5. Favoritdjur?
Varg! Och katt. Men vargarna har ju förföljt mig sen barnsben. Tror också att min poster på vargar som är min allra första poster talar sitt eget språk. Att få gå in till vargarna på Kolmården är något som sitter högt på min vill-göra-lista. Så mitt svar blir varg. Sekundära blir katt ;) haha

Nu vet ni en smula mer om mig också... Om ni inte redan visste det ;)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0