For victory



Ikväll är det dags. El Clasico. Personligen kommer jag befinna mig på O'learys. Mina samt två av hennes kompisar skulle dra dit så jag hänger på. Ska bli så sjukt kul att se på pojkarna igen. Blir mycket nu för de spelar ju på en kanal jag kan se på på onsdag så då får jag ju se dem igen. GULD! 

Kvällens match iaf kan nästan avgöra ligan lite. Jag såg ett avsnitt med införsnack på Reals hemsida och blev lite lugnad efter det. Om Real vinner är det nästan omöjligt för dem att sedan inte vinna ligan. Visst är det ett nästan där, men då det bara är 4 matcher kvar så tror dem det är omöjligt för Real att förlora tillräckligt för att förlora titeln. Om det blir oavgjort blir det nästan samma sak. Real har kvar sin 4 poängsledning och de tror det blir ganska svårt för dem att förlora. Om Real förlorar blir det mer öppet. Då måste de verkligen vinna samtliga matcher som återstår för att vinna. Men det går fortfarande. Allt ligger i händerna (eller fötterna, höhö) på pojkarna nu. Dessutom saknar de Bernabeu stödet som de vid flertalet tillfällen sagt är så viktigt för dem. Men det ska gå. Ikväll ska det gå. Vid varje tillfälle de har förlorat har jag inte haft något hopp för en vinst för det har inte känts som att de har kunnat vinna. En gång ändrades denna känsla. Då vann de. Enda gången de vunnit under mina år. Idag har den känslan ändrats igen. Kanske är det för ett oavgjort, men tänk om det verkligen är för en seger? Åh! :D

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0