Day with sunshine and cold

Jao, ny dag. Långdag. Ska strax springa, eller gå, till universitetet. Musikhögskolan får bli får pluggplats idag. Igår kom vi fram till att vi båda absolut älskade det huset plus att det har bästaste caféet där så varför sitta i Forum när man kan sitta där? Haha, det tog oss bara två veckor att komma fram till det ;) Sen är det bara att tuta och köra så den här dagen blir gjord också. Lite jobbigt att vi har tidiga seminariet imorgon, hade inte varit helt fel att sova länge! Men men, efter det så är det ju sovmorgon ett tag... förhoppningsvis.

Igår kände jag verkligen att jag ville byta header, ha något mer personligt liksom. Jag vet inte hur det blev, kanske byter snart igen. Haha. Jag har ju väldigt svårt att endast ha bilder jag har tagit då det känns som att till exempel Real, Adam & Ryan Tedder representerar mig. Var lite som jag inte fick med, till exempel Jonas. För att göra den lite mer personlig tog jag iaf två egna bilder från Madrid. Just de bilderna kanske inte skriker Madrid, men jag gillade dem ;) Som sagt, kanske blir ett byta snart igen om jag orkar. Annars får den här sitta. Jag tröttnar ju ändå så snabbt liksom. Haha.

Ha en bra tisdag! And may the odds be ever in your favor.
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Fin header!! :)

2012-04-03 @ 09:33:05
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, tackis, va snäll du är!! :)

2012-04-03 @ 21:22:28
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0