We were made for flying

Idag måste jag säga att jag och Johanna fick en hel del gjort. Vi träffades klockan 10 och jag kom hem cirka 16. Effektivt. Tur att jag blev klar med manuset och kunde skicka in det igår. Haha, hade ju aldrig hunnit sitta med det idag. Nu är allt sånt klart. Imorgon blir det ännu mer heldag. Jag och Johanna ska träffas 10 och gå igenom vår opposition samt vår pitch som vi ska göra på seminariet på onsdag. Utöver det har vi en gästföreläsning 13 och senare en föreläsning med Brian 17. Hur ska jag orka detta nu då? Jag får iaf ett par timmar mellan föreläsningarna då jag kan gå hem och käka lite. Tur!

Nu tänkte jag nästan gå ut en stund i det fina och sköna vädret. En liten promenad skadar ju aldrig. Dock började precis Project Runway som jag tycker är ganska kul att titta på om jag råkar komma in på det. Jag blir inspirerad att köpa en symaskin och sy något! Haha, men jag ska försöka dra mig bort. Annars får promenaden komma efter det. Ska nog gå det med. Efter att vi flyttat klockan är det ju ljust extra länge. GULD!

Hoppas ni har en bra måndag alla! 
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0