Why can't love last forever



Det är ju inte konstigt att jag kopplar ihop den här låten med något fint samtidigt som något så otroligt sorgligt. De spelade den ju när finaste Denny (alltså Jeffrey Dean Morgan!!!) dog :'( Tror inte det finns någon serie eller film heller som kan göra så sjukt sorgliga scener samtidigt som de är så otroligt fina. Bästa serien ever <3

I dagens avsnitt blir jag bara knäpp. Christina och Hunt får inte skiljas! Det är ju dem och Meredith och Derek som ska vara ihop. De bara ska det. För alltid. Och så kommer Hunt och har varit otrogen. Nej nej nej. Jag hoppas de jobbar igenom det. Att Hunt inser att han faktiskt älskar Christina och inte kan leva utan henne. Och att Christina hittar ett sätt att förlåta Hunt. Det ska vara lyckliga slut, precis som i sagorna...

Haha, jag blev bara så upprörd att jag kände mig tvungen att skriva av mig lite. Nu är det gjort. Tack för mig!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Greeeeeeeey's! <3

2012-04-18 @ 22:41:05
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0