Bring the sun back to me

ÅH, vad det var nära att jag stannade hemma från jobbet imorse. Men det gjorde jag inte. Jag gjorde mig klar samtidigt som jag stred med mig själv om hur jag skulle göra. Tillslut åkte jag iväg med tanken att jag alltid kunde åka hem igen. 
ÅH, vad jag önskade att jag stannat hemma hela förmiddagen. På bussen till jobbet fick jag en hostattack. Ville inte sluta. Usch! Hela förmiddagen gick jag på 50% och tänkte bara på hur skönt det vore att krypa ner i sängen och bara sova bort hela dagen. Huvudet var verkligen inte med och halsen inte tipp topp. 
ÅH, vad jag är glad att jag stannade tillslut. Lunchen gjorde min dag. Vi var endast fyra som åt där, de andra var ute. En av de roligaste var där. Han satt typ hela lunchen och skulle recensera filmer. Han låtsades att han var expert. Jag skrattade. Han ville att det skulle vara realistiskt, men det kunde vara det även om det var orealistiskt. Alltså ja, det var komplicerat det där, men samtidigt förstod jag exakt vad han menade. Jag kan inte riktigt förklara för han har sin egen charm när han pratar som man måste vara med om för att förstår det roliga. Han är helt klart en av de jag kommer sakna mest där. Aww. Efter det gick hela eftermiddagen super och jag lyckades gömma undan det sjuka så jag bara hade det i baktanken. 

En av sakerna som hände där på eftermiddagen var att jag fick ett samtal från min kära moder. Jag håller på med ett beställningsmanus till deras jobb och de har sökt något stöd för det där. Nu hade en som har hand om det där ringt mamma och berättat att hon tyckte det lät som en otroligt rolig idé och var positiv till det. Hon hade pratat med en kille som jag känner igen som jobbar med film, och även han hade varit väldigt positiv. Tydligen måste vi som filmare söka det där stödet hos honom, men det lät ju inte som att det var helt omöjligt. GULD! Ska se om jag kan ta tag i det där sen då. Muy Bien!

Hoppas alla haft en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0