Lifestile of the rich and famous



Nu har den börjat. Serien vi (iaf jag och Martina) väntat på. Married to Jonas. Första avsnittet har setts och ÅH vad bra det är. Ett plus att det är Kevin, min favorit Jonas.. även om jag sagt att jag har bytt till Nick. Kan ju inte släppa Kevin helt. Haha. Dock kändes det lite som att man inte vill att bröderna förenas och åker ut på turné och så. Danielle mådde inte super över det liksom, och man kände verkligen med henne. Bra tycker jag att de inte bara framställer bröderna i solsken, utan att hon faktiskt får sin del också och att det kanske inte är det lättaste att leva sådär hela tiden. MEN ÅH VAD SÖTA DE ÄR! Höhö. Längtar till nästa måndag och nästa avsnitt. Ett stort tack igen till Martina också som fixade så jag kunde se :D

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! :D Världens bästa. Jag har tittat om på den en gång, haha! Varsågooooooood :) Nu håller jag på och försöker hitta The Next, som Joe är med i.. inte lika lätt :(

Svar: ÅH, ja det måste ju också ses :D Åh, pojkarna <3
Emma

2012-08-20 @ 22:12:16
URL: http://mrponny.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0