Mirror Mirror


Jag upptäckte till min stora glädje att jag fått låna Mirror Mirror av min kära syster. Blev att kolla lite på den nu på eftermiddagen och åh vad kär jag blev. Så mysig film. Älskar ju filmer som denna. Sagor. Magi. Även om den inte skulle dött av lite mer spänning så var den guld. Den är ju trots allt riktad mot en yngre publik. Något fel fanns det ju säkert, men jag blev så förtrollad så jag kollade inte så noga efter sånt. Haha. ÅH! Om ni inte sett den redan så är det ett hett tips. Iaf om du är lite som jag.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: agnes

jag blev jättebesviken på den, men jag vet inte varför... hade nog för höga förväntningar :(

Svar: Men då :( ja det brukar ju bli så. Man ska gå in med inga förväntningar så blir man inte besviken.. Men det är ju svårt :(
Emma

2012-08-24 @ 16:42:54
URL: http://fakestar.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0