On another level

Jag hatar att jag har så mycket saker. Problemet är att de finns överallt också. Funderar helt ärligt på att bara slänga en massa skit. Jag är ju en sån som älskar att spara saker med tanken att jag kanske vill ha det en dag. Den dagen kommer aldrig. Bara att ta ett djupt andetag, blunda och slänga. Bor man som jag har man inte plats för allt...

Idag är det tvättning som gäller. Jag upptäckte dock att jag har otroligt lite galjar över så jag tror minsann det måste bli ett litet inköp av sådana. Var ska jag annars göra av allt när det är rent och fint. Idag hinns det dock inte så jag får se imorgon. Eller om Ia vill åka till Marieberg när hon slutat på typ tisdag. Vi får se.

Roligare än så blir det nog inte. Hoppas alla har en bra söndag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0