One word

Åh, nu börjar den här förkylningen sakta försvinna. Det är nästan då det är värst. Återigen en hostattack på bussen till jobbet. Idag hade jag dock tuggummi i väskan som visade stoppa upp den där attacken. Muy Bien. Det hjälper ju dock inte mot att det kliar i halsen under hela dagen. Hmm. Näsan har börjat lite också, men det är inget att prata om direkt. Och sen nysningar. Och ögonen. Det sticker i ögonen. Och... nej, jag ska inte räkna upp allt. Haha. Roligt inlägg ;)

Typiskt att tisdagar ska vara tvdagar. Varför samlas allt som man vill se just då? Ännu en anledning att älska Once Upon a Time som går på torsdagar. Haha. Aja, men turis står sängen så jag kan vrida tvn. Tror inte jag orkar var uppe längre snart och det är ju trots allt tre arbetsdagar kvar på veckan. Först är det dock final i säsong 7 av Project Runway samt försöka laga lite lunch till morgondagen. Då vet ni vart ni har mig.

Hoppas alla har det bäst!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0