Wait for me a moment

Nu har jag varit lite dålig på att blogga här ett par dagar, ursäkta för det. I måndags var det bio och igår var jag bara sjukt trött. Kör ett inlägg över lunch så ni inte tror jag är död ;)
 
I måndags var det som sagt bio. The Dark Knight Rises blev det. Igen. Nästan bättre andra gången då man förstod allt direkt. Sen fick jag också svar från Emma om biorecensioner. Jag kunde börja direkt, innan andra i gruppen blir klar. Muy Bien. Funderar på om jag ska ta Magic Mike. Haha, den verkar ju lite rolig och Ia ville se den. Mina trodde jag skämtade. Höhö. Det är ju inte så många filmer innan vi sätter igång igen, de som är har ju redan gått mer än två veckor. Typiskt.
 
Fick ett mail förut från Fredrik på DMD. Blev lite konstigt då min mail inte skickade med manuset. Hmm. Men nu har han fått det och han skulle prata med några andra lärare om de skulle använda det. Oh Gosh! Trodde bara han och klassen skulle läsa. Usch! Men aja. Blir nog bra. Vore så kul om det användes och man sen kunde se filmen. Håll tummarna!
 
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0