What I am to you

Phillip sjöng We've got tonight igår. Bara så ni vet. Usch vad bra det var! Precis som när han sjöng Volcano. Ska se om jag kan lägga upp dem senare. Ni måste ju få se om ni inte redan gjort det! IH!

Idag tog jag in det sista av veden. Skönt att det blev klart. Dock måste jag åka ut nästa helg också för att plocka med golvet i morfars vedbod. Tydligen kan man knappt gå därinne för det ligger småspill överallt. Aja, men det blir nästa helg som sagt. 
Annars idag har jag lyckats skriva klart mitt kortfilmsmanus och skickat iväg det. Får se vad han säger, om DMD-studenterna får chansen att välja det. Det fanns ju vissa kriterier som man skulle följa, men jag tror jag följt dem. Jag hade ju lite problem med sidantalet, men i slutändan fick jag ihop 11 helsidor så det löste sig. Muy Bien. Då är det bara de där rumsnumrena till Lösnummer kvar, eftersom sektionerna är väldans sega på att svara. De som har svarat vet inte. Det är ju bra. Känns som att man kanske borde veta sånt.. Men aja. Jag får försöka ta mig till universitetet imorgon eller på tisdag. Det löser sig hursomhelst. Sen är det bara hösten och jobbet då som är näst på listan. Och när hösten kommer ska jag börja baka scones igen! Så mumsigt. MIHI!

Hoppas alla har det bäst!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0