Captured by a lovestorm

Just nu. Nej, jag är inte världens piggaste människa. Vi kom hem vid nio imorse och jag har lyckats få några timmars sömn. Tröttheten är ganska stark ändå kan jag säga. Ja, jag har mått bättre. Haha. Uhu! Jobb väntar klockan 15 också. Inte extremt taggad. Funderar på att ringa in att jag är sjuk. Nej, det kommer jag inte göra. Jag får skylla mig själv! 

Nej, nu ska jag sluta klaga. Gårdagen och natten var bra. Fem filmer och totalt runt 15 timmar på bion under ett dygn blev det. Kan jag utan problem göra om! En liten sammanfattning av filmerna kommer senare. Utöver extremt mycket bio fick vi ut det sista ur lägenheten. Han kommer för besiktning idag så nu håller jag tummarna för att den går igenom allt så slipper jag tänka på den. 

Nej, jag orkar inte tänka. Haha. Bara för det ska jag skriva klart mitt treatment och skicka till min grupp. Har lite dåligt samvete över att det kommer sent, men äsch. De tål. De övriga har ju inte ens blivit indelade i grupper än så.. 

Hörrni, hoppas ni har en lite piggare hjärna än min och att ni får en fin dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0