Femtioett

Ny vecka, nytt schema. Veckan innan julafton. Om exakt en vecka smäller det. Här är min vecka:

Måndag - Jag ahr precis skickat in min uppsats inför handledningen som kommer senare. Känns som att jag ligger extremt mycket efter så jag ska fortsätta jobba på den ändå. Klockan fem sen är det bio med Katrina. Hobbit ska ses, denna gång i vanlig 2D. Ska bli kul att se den nu när jag i helgen sett igenom Sagan om Ringen filmerna. ÅH! Bästa filmerna. Aja, ikväll sen är det Melodifestivalens krönika. Hoppas på att mamma spelar in! Måste helt klart ses.


Tisdag - Nya Lösnummer ska delas ut i brevlådorna runt campus. Vi var tydligen full trupp denna gång, skönt! Hoppas jag får universitetsgatan igen. Jag gillade att dela ut där. Haha. Mat bjuds det också på. Trevlans. Innan ska det jobbas mer med uppsatsen. Blir nog bra.

Onsdag - Handledning. Jag hoppas Åsa är snäll. Som vanligt. Haha. Åh vad skönt det vore om det jag lämnade in någon gång var bra och responsen vore hur bra jag jobbat. Vore inte så dumt. Fortsätta jobba på uppsatsen antar jag det blir efter det. Eller jag ska försöka få klart julklapparna också. Vore skönt att få det gjort, även om jag beställt en del som förhoppningsvis kommer snart. Läsa igenom och komma på respons till de på Manusverkstan måste också göras.

Torsdag - Egentligen är Manusverkstan på onsdagen, men jag och två till träffas på torsdagen istället. Kommer nog bli bra. Hoppas de kan hjälpa mig med det jag kört fast i.

Fredag - Nu tar jag lov. Nästan. Måste fortfarande jobba på uppsatsen och mitt treatment, men det ligger inte som första prioritet. Nej, klä julgran och fixa det sista julgodiset är nummer ett. Och självklart en hel massa julmys. 

Hoppas ni får en fantastisk vecka och slipper tänka för mycket på skola och jobb. 
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0