Gives you a point in my heart

Jag har gjort det ultimata för min stora kärlek till tavlor och postrar idag. Jag har gått och köpt en väggposter. Ja, det är exakt vad ni tror. En stor poster som täcker en hel vägg. Kommer jag kunna sätta upp den? Njej, men den var ju så hemskt fin! Snälla, döm mig inte. Haha. I framtiden kanske jag kan sätta upp den någonstans. Ska spara till något speciellt och en speciell plats. ÅH!

Vi har alltså varit en sväng på Marieberg idag. Dock gick vi inte in i självavaruhuset utan var bara runt. Ska åka och gå runt där någon annan gång. Av någon anledning går jag bara runt där när jag inte har några pengar. Haha. Ganska värdelöst. 

Nej hörrni, roligare än så blir det inte. Vill ni ha roligare så slå på SVT och kolla på Så ska det låta. Per Andersson och Måns Zelmerlöw är i samma lag. Helt genialiskt! SÅ bra och roliga och.. Äsch, se själv!


Hoppas ni haft en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0