Just like yesterday

Det känns egentligen som att jag inte har så mycket att skriva om. Det mesta som händer i mitt liv för tillfället är studier. Så även idag. Även om det blev liiite annorlunda. Jag gick ju och såg Breaking Dawn part 2 igen för att kunna analysera den. Jag satt ensam, precis i mitten, på min rad. Hur skönt som helst. Och när jag klev ut ur salongen stod Ben Barnes kopian i kassan. Bra dag. Fast jag kan slå vad om att han är -93:a eller nåt. Så typiskt. Haha. 

Imorgon börjar flytten på riktigt. Får låta studierna vara en stund. Kanske måste göra lite på kvällen dock. Vi får se. 

Hoppas ni haft en bra fredag och får en fin helg!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Smååååååååpojkar, hahah ;) (y)

Svar: haha ;)
Emma

2012-12-07 @ 22:40:25
URL: http://mrponny.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0