Keep it safe

Jobb idag också. Tanken är att jag ska jobba imorgon, men jag vet inte. Tror jag ska maila och säga ifrån. Dels har jag så sjukt mycket i pluggväg - hela analyserna ska skrivas - och sen har jag fått så hemskt ont i ryggen. Vet inte om jag klarar av mer än de timmar jag jobbade idag. Kändes som ryggen skulle gå av. Om den blir så av fyra timmar, hur ska det gå med sju? Ajajaj.

Nu på kvällskvisten skriver jag biorecension och ser på första Sagan om ringen filmen. Ia är helt till sig efter Hobbit och insisterade på att vi skulle se den. Haha. Kul att det inte är jag som är galen hela tiden utan att någon kan vara det åt mig ibland. Som ni säkert vet så är att se något från Middle Earth en av sakerna jag aldrig säger nej till.. om jag inte absolut måste. 

Det var allt jag hade att säga. Är fortfarande extremt trött så min hjärna orkar inte riktigt. Hoppas ni haft en riktigt fin dag!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0