Otra vez

Lugn morgon. Skönt att inte ha för bråttom.. även om jag kanske hae behövt det. Men det löser sig. Jag tror jag har koll. Jag har lagt upp en ganska okej struktur på treatment så nu ska jag bara skriva ihop. Imorgon ska jag se Breaking Dawn part 2 och skriva ner lite saker till min analys. Litteraturen känner jag att jag börjar få lite koll på. Sen är det ju en sammanfattning som ska in nästa vecka som jag inte börjat på än. Tror det är lugnt ändå. Jag har fått från Katrina så jag ska förstå den bättre. Tur man har så bra kompisar! 

Klockan 15 ska jag vara på StudentConsulting och skriva på ett arbetsavtal. Usch, jag tycker inte om att skriva på avtal. Haha. Det blir så absolut på något sätt. Men, det ska göras ändå. Sen sätter jag mig ett par timmar med studierna. Hoppas på att jag kommer framåt så jag känner mig nöjd. Sen ska jag ta bilen och åka till lägenheten och packa ner lite saker för att sedan följa med ut på landet. Då jag stått klart på Roxy, där jag och Annelie som sagt ska ragga medlemmar till filmklubben, beger jag mig till SF (är det att vara otrogen?) och väntar på mamma. Mer plugg kan jag tänka mig. Super! Full dag. Eller ja, eftermiddag/kväll. Förhoppningsvis har jag lugnat min oroliga själ lite när jag går och lägger mig när det kommer till studierna. Håller tummarna för det iaf!

Hoppas ni har en fin dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0