Remember make believe

Jag är trött. En bra mening att börja inlägget med, då vet ni ungefär på vilken nivå jag är. Egentligen borde jag kanske sova, men nu har jag lovat Elin att hålla henne sällskap en stund så då får jag väl göra det då. Efter lite prat är jag nu extremt sugen på en ny tatuering. Den börjar arta sig i hjärnan. Jag vill göra en Guardian Angel som har influenser av Snövit och på något sätt Real i sig. Vill också att månen är involverad och att hon har en varg vid sin sida. Tror det kan bli snyggt. En tatuerare får ta del av mina tankar och skissa något snyggt. När jag väl får mod till mig ;)

Här hemma rullar det på. Imorgon åker Johan och AnnaLena hem. Har varit kul att haft de här så pass länge. Har även blivit erbjuden att flytta ner till dem och hyra ett rum i deras lägenhet. Tackar. Tycker deras lägenhet är sjukt snygg så jag kanske tar upp deras erbjudande om det skulle bli så. Kanske finns fler jobb till mig där nere? Annars tyckte jag Johan skulle köpa en lägenhet till mig. Han lät inte helt emot den idéen. Han vill inte att jag ska flytta tillbaka till landet nämligen så han gör nästa vad som helst för att få bort mig härifrån. Haha. Jag var tydligen hans enda hopp. Jahapp. Inget mig emot dock, jag vill ju hemskt gärna ha en lägenhet i stan. Tror dock inte han var så extremt seriös. Vi får se!

Imorgon ska jag försöka ta tag i saker igen också. Skönt att mamma övertalade mig att faktiskt ta lite julledigt. Nu är det dock lite stress med vissa saker, bland annat att skicka över en årsredovisning till filmklubbens revisor. Är lite nervös för att missa något. Ska nog gå bra ändå.

Hoppas ni har haft en fin julhelg nu alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0