Say it with a song

Martina gjorde en så himla fin (eller kanske fel ordval?) på sin blogg och jag tar självklart genast efter! Det är att man skriver ut sitt namn och skriver sedan en låt för varje bokstav. Sen kom jag dock på att jag har ett Å i mitt namn, och hur många låtar finns det på Å? Haha. Typiskt! Jag fuskar därför lite.. ehe ;)

E - Euphoria (Loreen)
M - My Kind Of Love (Emeli Sandé)
M - My Signature Move (P!nk)
A - Apologize (OneRepublic)

S - Safe (Britt Nicole)
O - Only If For A Night (Florence + The Machine)
F - Fastlife (Joe Jonas)
I - I Found You (The Wanted)
A - Algo Me Gusta De Ti (Wisin y Yandel feat. Chris Brown & T-Pain)

Å - Ahora Tu (Malú) Kom igen, spanjorer använder inte Å! Haha.
K - Keep It Real (Jonas Brothers)
E - Enchanted (Taylor Swift)
R - Recover (Natasha Bedingfield)
L - Let Your Love Walk In (Paloma Faith) 
I - I Care (Beyoncé)
N - Naked Love (Adam Lambert)
D - Demons (Imagine Dragons)

Goodnight and Goodbye (Jonas Brothers)

Kommentarer
Postat av: Martina

Yay! :D Haha, jag gillar din lilla parantes efter din avslutningsfras ;)

Svar: Haha, det var ju så fint uppdukat för det ;)
Emma

2012-12-28 @ 23:28:05
URL: http://mrponny.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0