Another day in someones life

Det är mysigt när man vaknar av att höra några personer stå inte lång från min lägenhet och sjunga "Ja må hon leva". Eller ja, nu vaknade jag av att de klampade i trappan vilket inte var så mysigt, men jag förlät dem när de sjöng. Haha. Grattis till vem den än är som blir ännu ett år äldre idag.

Sovmorgon idag, sjukt skönt. Imorgon väntar seminarium på morgonen så det var skönt att få sova ut. Jag hade ju lite extra trötthet efter Oscarsgalan. På onsdag är det även styrelsemöte i filmklubben igen. Jag har inget att komma med. Höhö. Dock har jag ju ännu inte fått några grejer så jag har inte kunnat göra så mycket. Jag har dock nu lyckats maila iväg till en som var kassör förut och ska bara fixa en tid då jag ska åka till henne och hämta lite. Hon hade lite svårt imorgon och torsdag, fredag har ju jag lite förhinder. Super...not. Ska försöka ringa henne sen och se om vi kan ta det ikväll. We'll see :)

Jag och Mina håller på och försöker fixa med fredagen. Det är svårt ska ni veta att komma hem från Stockholm efter 23. Vi är inte så taggade på att sova kvar, blir så krångligt att ta med grejer liksom. Just nu är det bil som känns mest aktuellt kanske. Men vi får se. Det är inte klart än. Biljetterna har ju inte landat i brevlådan än. Tror de kommer typ imorgon : )

Nu är det gym som gäller. Får se om jag kör löpband eller crossen idag. Om jag är lika taggad som igår blir det kanske lite styrka också. Skulle behövas ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0