Day of wonder


När jag kom hem och fått i mig lite mat så dog hela jag. Haha, nej men oj vad snabbt det gick till att bli helt borta i skallen. Utan tvekan skulle jag kunna krypa ner under täcket och somna redan nu. 

Idag började jag dagen med att vakna en halvtimme innan klockan. Igår fick jag tipset att lägga kuddar under madrassen för att förbättra mitt knä, men det visade sig inte fungera på mig. Det blev värre. Har inte sovit bra alls i natt utan vaknat av att knät gjort ont. Ej bra. Dessutom har jag börjat fått ont i en knöl jag har på foten som är något ärftligt. Hela tiden har folk sagt att så länge det inte gör ont behöver jag inte operera bort dem, men nu när det börjat göra ont då? Nejnejnej, ingen operation här inte! Det kommer säkert gå över när knät blir bättre. Hmmm. Efter den tidiga uppgången knallade jag iväg till universitetet iaf och fick ett usb med ett avsnitt Hot in Cleveland av bästa Martina där Joe är med. GULD! Sedan bar det va till stan för att sälja en fond jag haft i urminnes tider och sedan vidare ut till mamma på hennes jobb för att sitta där och plugga innan jag åkte iväg till frisören. Innan jag tog bussen till mamma sprang jag in på Entré och hittade det på bilden ovan. Jag blev helt kär. 

Vidare på min dag då. Det gick bra hos frisören och ÄNTLIGEN blev jag nöjd när jag var klar. Det var någon ny tjej som klippte mig och hon var super. Folk som ser mig nu skulle nog inte se någon skillnad, men denna gång bestämde jag mig för att bara klippa av topparna. Luggen fixades också och den är fortfarande lång. Tack för det! Jag får helt enkelt ta och bestämma en snygg frisyr jag vill ha till nästa gång. Punkt.

Nu ska jag snart ge mig av till zumban. Ja, jag ska gå. Jag vet att jag kommer få ångra det, men jag kan inte hålla mig borta. Mina skickade ett litet sms och frågade om vi skulle gå och mitt hjärta sa att jag absolut inte fick säga nej trots att förnuftet slet sitt hår. Aja, den där vilan får väl börja imorgon då. Jag kommer ju inte köra lika hårt som vanligt och om det gör för ont så går jag av och sätter mig för att titta på istället. Det blir nog bra. Hoppas jag. Absinensen efter träning har kommit och lite träning kan nog behövas innan lördag då nyttigheterna inte kommer vara så många direkt. Jag ska ju hem till landet, fota småpojkarna, fira mormor (och morfar) samt se Mello. Tårta eller något liknande har jag fått höra att det blir då mormor fyller år imorgon (Grattis mormor!) och lite godis har inhandlats till den stora kvällen. Jag kom fram till att tiden för Melodifestivalen banne mig är större för mig än min egen födelsedag. Så ska det va! Mat från Kinarestaurang blir det också. Åh vilken myslördag! : )

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Åååååh den där har jag också sett! Mycket fiiiiiin

2012-02-02 @ 19:26:58
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: agnes

haha åååh jag med! jag har hållt både i den där och en med en annan text men alltid ställt tillbaka dom! superfina är dom!

2012-02-03 @ 11:51:04
URL: http://fakestar.blogg.se/
Postat av: Ida

Bra bild :D

2012-02-03 @ 12:09:11
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Emma

Martina och Agnes: Haha, jag kunde inte motstå! Den skrek efter att jag skulle köpa den ; )



Ida: Tack så mycket : )

2012-02-04 @ 14:31:22
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0