Extremt högt och otroligt nära



Nu har min recension av Extremt högt och otroligt nära kommit upp på Lösnummer. Ni hittar den här om ni är intresserade av att läsa. Jag är inte helt nöjd, kände att jag hade mer att säga om filmen än vad som fick plats i recensionen. Det är roligt att ibland ha för mycket att säga för ibland får man verkligen gräva för att komma fram till tillräckligt med saker. 

Allt jag kan säga här är att om man mår lite dåligt en kväll och verkligen bara vill gråta ut så ska man kolla på den här filmen. Det spelar ingen roll om du är glad och inte alls har nära till gråten, tårkanalerna kommer fyllas. Vill ni veta mer (och även det, för det har jag tagit upp :P) så får ni helt enkelt läsa recensionen ;)

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0