For the same reason

Ny vecka och jag bagav mig till gymmet som jag sa. Skönt. Det blev ingen styrka, men dock lite cross. Måste försöka köra styrka igen snart också, men jag var verkligen inte på humör. Är man någonsin på humör för styrka? Haha. Nej inte riktigt kanske, men min otaggade sida från i helgen har inte gått över. Det är ett under att jag tog mig upp till gymmet alls. Det är ett under att jag tog mig upp ur sängen. Haha. Det har varit sjukt svårt på sistone så jag tror jag måste börja gå och lägga mig tidigare på kvällarna. Inga sena kvällar för mig inte. Höhö ; )

Idag försöker jag väcka mig själv lite. 20.15 ikväll har jag one-on-one. Jag kommer bli överkörd. Nu vet ni. Haha. Gosh. Först kommer han berätta om att min analysuppgift inte alls är bra. Sedan är det manuset som är på tok för kort och med en dialog som jag helst vill gömma mig under kudden när jag läser för den är så dålig. Vill bara skriva en ny berättelse. Lite mer fantasy. Drama är inte riktigt min grej. Jag håller alla mina tummar för att han ska komma med lite bra tips om hur jag ska gå vidare och få till det här manuset. Jag brukar ju kunna oroa mig, men i slutändan får jag sjukt mycket hjälp. Jag hoppas det kan bli så ikväll också. 

Ha nu en fortsatt bra måndag alla!
Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0