In the forest






Idag på förmiddagen vandrade jag ner till universitetet för att jobba lite med manuset tillsammans med Kristofer. Det gick snabbare att bli klara än vi trodde och det var fortfarande förmiddag då jag vandrade hem igen. Väl hemma funderade jag lite på vad jag skulle göra resten av dagen. Att gå upp till gymmet var väl det ultimata, men eftersom jag redan duschat idag var jag inte direkt taggad på det. Istället valde jag att utnyttja solens strålar och tog mig en promenad. I början av hösten visade Katrina en väg till en skog borta i Brickebacken. Jag gick och utforskade lite och hade självklart kameran med mig. Helt sjukt skönt. Fler promenader kommer det absolut bli. Underskatta inte vår fina natur, den är värd att spendera lite tid i.

Ikväll ska jag vara bilvakt och tänkte utnyttja den till att åka och handla lite. Eventuellt en sväng till Marieberg, men vi får se. Måste verkligen köpa lite mat. Haha. Men det finns ju Coop på Marieberg så det löser sig ju : )

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0