It's just Amazing



Är inte bilden sjukt gullig? Orginalet kommer från Melodifestivalens hemsida.

Nu har jag fått 7 av 8 som jag velat i finalen. Jag tycker det tyder på att finalen detta år kommer bli en av de bästa någonsin. Jag och Mina har bestämt att vi ska höra av oss till Björkman och ändra reglerna så vi får bestäma vilka som går vidare från Andra Chansen. Haha. Kommer ju bli GULD! Tror dock inte att han lyssnar, men men. Inför varje deltävling, utom en, brukar jag skriva ner en tippning i min Mello-tidning. Denna vecka hade jag 6 av 8 rätt. Ganska nöjd måste jag säga. Det vara Hanna Lindblad och Axal Algmark som bytte plats bara, men annars satt dom. De hade en tävling på Melodifestivalens hemsida där man skulle tippa och kunde vinna en tavla signerad av antingen Molly Sandén eller Björn Ranelid. Jag ångrar ju lite nu att jag inte var med ; ) Haha, men det var ingen av dom som jag var så sugen på. Samma tävling går nu tills lördag och då ska jag nog banne mig tävla. Vill ha tavla av både Danny och Lisa. Haha. Bara för det kommer jag få 0 rätt :P

Igår 21.30 släpptes Melodifestivalskivan på Statoil. Jag köpte den inte då för jag orkade inte gå ut bara för det. Istället blev det en lite tur mot stan idag så nu står den där i pelaren. Yeay! :D

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0