Not today

Såg precis ett mail från tatueraren. Det blir inget idag utan vi måste flytta lite på det. Han var tydligen tvungen att jobba. Hmm. Aja. Ni vet ju hur jag är så nu blir jag lite fundersam. Betyder detta att jag inte ska göra tatueringen, eller kanske bara att jag ska få tänka igenom placeringen lite extra? Nej, jag SKA göra den och inte fega ur. Vet inte hur länge jag gått och funderat över detta nu. Haha.

När jag nu fick lite tid över funderar jag på vad jag ska hitta på. Jag stressade som bara den med manuset och lämnade in det sjukt missnöjd innan jag hann se mailet. Typiskt. Annars hade jag kunnat skriva på det nu och få till det lite bättre. suuuuuuuuck. Jag fick låna en box av Johanna med första säsongen av serien Supernatural som hon tyckte jag skulle se. Kanske får köra på det. Lite kurslitteratur skulle behöva läsas också. Just det, disken står på hög i köket efter mina pluggdagar. Bara att ta tag i också. Pust. Det finns så det blir över med saker som behöver göras när jag tänker efter. Ack så skönt det skulle vara att bara kunna sitta ner och inte göra ett dugg. Mmmm. 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0