On top for now

Måndag igen och ny vecka. Göteborg filmfestival är över och jag var inte där en endaste dag. Haha, jag som hade lovat mig själv att börja gå på mer filmfestivaler. Aja, året har ju bara börjat och om inte annat så behöver detta löfte inte gälla just 2012. En grej jag ska bli bättre på i min livstid helt enkelt ; )

Idag är det lite av ett mötedag. Jag ska snart börja bege mig upp mot stan där vi ska ha första styrelsemötet med filmklubben. Bland annat ska vi bestämma vilka "positioner" vi i styrelsen ska ha samt filmprogram och annat smått och gott. Jag ser väldigt mycket fram emot att komma igång med allt detta. Kommer bli super!
Efter det hoppas jag att jag hinner med Lösnummer också. Måndag betyder ju redaktionsmöte där. Det ska nämligen väljas artiklar till nästa nummer så det vore ju roligt att hinna med det också.

Ikväll efter allt kommer min kära syster hit. Hon ska hjälpa mig att fixa alla program och så på nya datorn. Det kommer ju bli helt guld att ha två datorer! Haha. Notis junior har jag för att kunna bära med mig när jag ska någonstans (bland annat får nog han följa med till Madrid!) och Notis senior att ha här hemma. Kommer bli GULD!

Där har ni min dag. Hoppas era blir toppen!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0