Oscars 2012



Nu tror jag bara det är någon timme kvar på galan. Hugo har kammat hem en hel del priser kan jag säga. Intressant att se faktiskt. Dock skulle jag utan tvekan kunna slippa Filip och Fredrik som är några sorts kommentatorer. Deras åsikter känns väldigt ointressanta och på mattan hånade de nästan alla som tog ett felsteg. Visst kan duon otroligt mycket, jag som filmstudent kan inte ens hälften! När de kär på fakta och inte försöker vara roligare och bättre än de på galan så går det an, på det andra kan de gott dra ner lite. 

Helt konstigt så känner jag mig lite mer in i filmvärlden efter att nu nästan suttit igenom en hel Oscarsgala (snart suttit igenom hela). Haha, kanske är något obligatoriskt? Jag försökte mig på lite manus med förhoppning att få inspiration till att kunna skriva bättre, men jag vet inte. Har inte kommit så långt faktiskt. Det är ju så svårt att komma på scener som verkligen kan vara bra. Så jobbigt att jag inte fick veta vilka scener jag skulle behålla också. GAAH. Aja, får jobba på mer kanske när jag sovit lite :)

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0