På förhand 1



Nu har jag lyssnat igenom alla låtarna, eller de 60 sekunder som ännu finns att lyssna på, och jag har mina två favoriter. Dead by April avslöjade jag ju redan igår, men nu har jag alltså fått min andra favorit också. Loreen. Jag älskar ju My heart is refusing me och låten detta år är inte mycket sämre just de 60 sekundrar jag hört. På det jag såg kan hon bjuda på ett riktigt nice nummer också. Dead by April är ganska intressanta för de har en person med på scen som filmer med något som liknar en filmkamera. Det är inte ofta man ser det i denna tävling. 

Att det just blir dessa två som går till final skulle vara GULD, men chansen kanske inte är så stor. Det finns ju några andra som Mellofansen kanske gillar bättre. Jag menar The Moniker är ju inte direkt dålig heller. Nej, vi får se helt enkelt. Imorgon smäller det : )

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0