På förhand 4



Ja, då var det dags igen. Tippningen. Förra veckan blev det halva rätt. Jag sa ju då att jag denna vecka var tvungen att ha två så det inte blev fel igen. Jag har dock inte två. Det är svårt att tippa. Danny känns så självklar att jag går och slår på något om han inte går vidare. Låten är riktigt bra och hans kläder är ju fantastiska. Jag menar, kläder som kan lysa när de släcker ner! AMAZING! Sen har vi ju Perelli som också har en låt som är helt okej, men stora Mello-stjärnot har verkligen fallit tidigare. Hanna Lindblad har också en chans. Jag tror en av dessa blir i topp 5 och en hamnar på plats 6. Lisa skulle jag vilja tog sig vidare, men tar hon sig till final? Maybe. Hennes låt är inte hennes bästa och blir lite tråkig i refrängen. Dock gillar jag Lisa Miskovsky och skulle vilja ha henne i finalen av den anledningen. Dynazty kör ju hårdrock vilket svenskarna verkar älska, men frågan är om det räcker med DBA i finalen? Känns lite som en Andra Chansen för dom. Men vem vet. Jag kommer tippa två, men det är bara en jag känner verkligen kan gå vidare. Vi får se ikväll helt enkelt. Ska bli en intressant deltävling att se. OCH just det, Helena är tillbaka ;)

Min på förhand: Danny Saucedo och Lisa Miskovsky

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0