Sunday again

Taggad? Nej. Hela helgen har varit seg och otaggad. Jag orkade inte dra mig upp till gymmet idag heller, men det blev dock en promenad. Bättre än inget liksom. Tror att jag lyckades komma hem ganska precis innan det började falla från skyn. Det var ju guld. Får ta gymmet imorgon då det är ny vecka och nya tag. 

Just nu håller jag på att tvätta. Blir många maskiner tror jag. Haha, om jag hinner vill säga ; ) Kommer vara skönt sen då lägenheten är städad, disken diskad och tvätten tvättad. Trots att jag varit otaggad, har jag fått en hel del praktiska saker gjorda. Inte en helt dum helg trots allt. 

Har jag verkligen inget roligare att säga? Hmm, nej tror inte det. Det får bli så. Ha en bra söndag vänner : )

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0