The stars come out



Bild från Twitter

Nu har jag inte skrivit så mycket om Real på ett litet tag. Melodifestivalen har kommit emellan och så kan vi ju inte ha det ;) Tycker bilden ovan som Ramos lagt ut på twitter passade så bra in på mig. Haha. Jag är ju ingen stor hästtjej, men jag kommer ju från en hästfamilj :P

Just nu har pojkarna dragit ifrån i ligan och är just nu 10 poäng före Barca. Många säger att det redan är avgjort och att Real redan vunnit. Jag är inte så säker. Jag vågar inte tro. Det kan vända, även om det med tanke på Reals spel so far inte är så troligt. Tänk om de vinner. Då blir verkligen 2012 så bra som jag haft känslan av att det blir. GULD! 

Kan berätta också att Torres inte blivit uttagen till landslaget till en träningsmatch de ska göra snart. Väldigt tråkigt, men de säger typ att det är för trycket från yngre spelare är så stort. Inte heller Albiol kommer starta. Ramos skrev på sin twitter att han tyckte det var väldigt tråkigt och skickade en stor kram till dom. Haha, han är så fin <3

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0