The winner takes it all



Jag såg nyss att jag fått ett mail. Mailet kom från en person från 3 som berättade att jag vunnit en tävling jag var med och tävlade i för ett tag sen. Ni vet den här reklamen där en person sjunger och det är en annan person vi får se? I slutet står det att man ska gå in på en hemsida och tävla och helt enkelt tala om vem det är som egentligen sjunger. Det var så glasklart en av gångerna så jag gick in och tävlade helt enkelt. Aldrig kunde jag väl tro att jag faktiskt skulle vinna! Den här människan som mailade skulle ringa imorgon. GOSH! Priset var två biljetter till The Voice den 2 mars, ett par Monster-hörlurar och en Nokia Lumia 800. Kort och gott det som är på bilden ovan. 

Vad är det här för bra dag? Först lyckas jag sätta på tvn precis i tid att se Adam, och nu det här! Vågar jag tro att det är en bra vecka? Gårdagen var inte så dum heller faktiskt. Det var ju inga saker som de här, men ändå. Vill nästa skynda till en affär och köpa en triss ; ) Haha

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0