This Means War



Jag lovade ju att skriva lite om filmen igår och det är ett löfte jag hade tänkt mig att hålla : )

Alla hjärtans dag har blivit en dag jag och Ia går på bio och ser en förhandsvisning. Det var andra året nu så då blir det tradition, right? 2012 blev det alltså This Means War med Reese Witherspoon, Chris Pine och Tom Hardy. Efter att ha sett den kan jag inte sluta tänka på att Hollywwod verkar vilja att killar ska uppskatta att se romantiska komedier. Inget fel med det, absolut inte! Jag gillar det. Att slänga in lite action tycker jag gör det hela mycket bättre. För en gångs skull kunde man heller inte räkna ut vad som händer i slutet med tanke på att det är två killar och en tjej. Vem ska hon välja? För min del tycker jag delvis hon valde fel, men jag antar att det blev bäst som det blev. Haha, utan att säga för mycket. 

För första gången på bio var jag även med om att ljudet krånglade. Mitt under filmen blev det helt knäppt och höjdes samt sänktes. Flera i salongen blev besvikna, så även jag. Det blir ju inte alls samma sak. Kanske något att ta upp i C-uppsatsen sen? Den ska ju handla om ljud. Troligtvis. Bra med erfarenheter. 

Kort och gott kan jag rekommendera filmen. Den bjöd på en hel del skratt, uttrycken på speciellt Chris Pine går inte att inte skratta åt. Helt klart sevärd och något som kommer hamna i DVD-pelaren ; )

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0