Work out



Orginalbild

Telefonen laddar låtar just nu. Trots att det inte blivit mycket sömn inatt pga Oscarsgalan ska jag banne mig dra mig upp till gymmet. Motivationen är som vanligt inte på topp, men jag har typ ångest för att jag går så lite upp till gymmet. Nu måste jag. 

Väldigt intressant inlägg. Not. Måste dra nu så jag och Elin kan göra klart vårt arbete sen.

Update: Har nu kommit hem från gymmet och dessutom fått i mig lite lunch. Ville bara berätta vad som hände på gymmet. Jag var riktigt sugen på löpband idag så jag körde på det. När jag började springa kände jag att det gick oväntat bra så det slutade med att jag sprang 6 minuter i sträck. Jag förstår om det kanske inte låter som så mycket, men ni får ha i bakhuvudet att jag tidigare har orkat som mest 3 minuter. När jag började köra på löpbandet i januari orkade jag knappt 1 minut. Förstår ni då hur stolt jag är över mig själv? Den där motivationen jag saknat sjukt länge nu kom tillbaka en aning kan jag säga. Kanske var det för att det var väldigt få människor på gymmet och inte instruktör där. Haha, av någon anledning blir jag opepp av instruktörer, det känns bara som att jag måste visa dem att jag kör hårt. Jag vet, det är bara min huvud som spökar, men det kan inte hjälpas. De får gärna hålla sig i receptionen och inte inne på gymmet ; )
Ett tips bara: Om ni ska göra något som springa 3 extra minuter än vad du tidigare orkat så lyssna om Dannys låt från i lördags. Går sjukt mycket lättare att göra det när någon sjunger i öronen att du är Amazing ;D

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0