A new year

Mitt i allt pluggande fick jag för mig att jag skulle skriva ner hela vårens schema i min nya kalender (den jag köpte för 200 kronor!!). Då jag höll på skriva kom jag på att jag borde ju fylla i de filmer som kommer på bio som jag vill se också. Det blev några. Det fattas ju lite filmer på sfs hemsida som jag antar kommer. Men de som finns uppe är alltså nu inne i min kalender. Mars kommer bli en rolig månad ; ) Men ja, om det är någon som ser rolig ut så hojta vet jag, själv kan jag ju inte gå... : )

Januari:
6 januari - Lejonkungen i 3D
20 januari - 50/50

Februari:
24 februari - This means war

Mars:
9 mars - John Carter
16 mars - Hugo Cabret
16 mars Underworld: Awakening
23 mars - The Hunger Games
30 mars - Wrath of the Titans

April:
6 april - Titanic

Juni:
1 juni - Snow white and the huntsman

December
12 december - The Hobbit: An Unexpected Journey

Kan man gissa min filmstil eller? ; )

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0