Don't let go



Ja, ni vet de där drömmarna man har som man bara vill återvända till? En sån hade jag natten till denna dag. Åh, jag ville inte vakna. Det var ett meet-and-greet med sångaren i The Envy tillsammans med några till. Sorgligt nog (?) var de andra tvungna att gå ganska tidigt och jag blev själv kvar. Det var trevligt. Han var trevlig. Vi åkte runt lite i Örebro och lite annat. Han frågade mig vilken som var min favoritlåt som de gjort och självklart blev mitt svar "Don't let go". Han förstod det för tydligen brukade de flesta svara det när han frågar. Aw, han var så söt. Mja, som sagt, jag ville inte vakna. 

Tänkte bara berätta det. Nu vet ni.
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0