Felicidades


Orginalbild från realmadrid.com

Jag vet inte varför jag har detta måste att slänga upp ett inlägg och gratta folk på födelsedagen. Det är ju folk jag inte känner och folk som aldrig kommer veta att de får ett grattis av mig på denna bloggen (folk som för den delen inte ens vet att denna blogg existerar!). Ändå gör jag det hela tiden, tror det ger mig någon inre frid eller nåt ; ) Haha

Idag är det Arbeloas tur att bli ett år äldre. 29 år blir han idag. Han är ju trots allt en av favoriterna om man bortser från mina två pojkar. Därför förtjänar han banne mig ett grattis! På bilden ovan skrev han autografer för ett litet tag sen (om jag inte misstar mig så var det när de var på Mallorca) tillsammans med Granero. Denna lilla pojke frågade han om han ville spela i Real. Pojken svarade att han var målskytt och var lika bra som Ronaldo. Haha. Så gullig ju! :D

Men iaf, ett Stort Grattis på födelsedagen! : )

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0