For Love, For Me


Orginalbild

Igår spelades första matchen för Real, och det mot Malaga. Nu pratar alla om den matchen och hur otroligt bra Real var då de vände 0-2 till 3-2. Nu idag upptäckte jag att de visade matchen på TV4sport och jag hade alltså fått sett matchen om jag hade sett det lite tidigare. Gissa om jag tänker ligga på tablån i framtiden när det spelas Copa del Rey. GAAAAH!! Btw, ett av målen gjordes av Higuain och efter matchen sa han att Real är svårbesegrat när Bernabeu ger ett sådant stöd som det gjorde igår. Ska ett nyårslöfte vara att åka för att se en match? Kommer jag klara att hålla det pengamässigt? Vi får se. Ska nog ta och ringa sommarjobbet och kolla om de vill ha hälp i sommar med. Jag vill ju så gärna åka och se mina pojkar. MinaFina <3

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0